AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.032

Skärmdubblering + Carplay

bm
430
bmwirfan
330d Xdrive 2018
320d Xdrive 2015
Hej! Jag har försökt men tydligen inte rätt väg. Att para igop apple mobilen med carplay var inga problem. Sen att jag har ett allternativ där som hete screen mirroring kan jag inte förstå. Har försökt att göra en skärmdubblering på carplay från iphone men inte lyckats. Är det någon annan som har löst det och som vet hur man gör? Skulle verkligen vilja få den kopplad. Flytta lver youtube dit och låta ungarna titta under färd skulle uppskattas av dem. Jag har låst upp funktioner så som video under förd osv med bimmercode så den ör löst. Kan titta på musikvideo och filmer som barn vill ha men just en skärmdubblering skulle jag vilja lyckas med
CarPlay är inte någon skärmdubblering i den bemärkelsen utan exponerar endast appar som har stöd för CarPlay i bilens infotainmentsystem.
De
763
Deimos
320d GT xdrive -16
Skärmdubblering har jag endast fått att fungera med Android. Tror inte det finns något officiellt sätt att få det att fungera med iPhone.
Funkar i min men krävs lite eftermarknadsprylar och kodning. Inget man gör utan lite grävande på forum(Inte detta forum)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.