|
|
|
|---|---|
|
Har m3 2003 cab, med original 19'' fälgar, kan någon tipsa om en bra verkstad som kan snygga upp dem. Det rör sig om lite bortsliten aluminium i kanterna, samt oxidering, dimmiga partier. Jag är i första hand intresserad av firmor i Stockholmstrakten. em3 | |
| Intera i Länna är den jag känner till, men har inte använt den själv. | |
|
Ok, tack, ska kontakta dem, och försöka att komma ihåg ge feedback på forat /em3 |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Just dom 19" är väldigt svåra att få fina p.g.a. hur dom är tillverkade (svarvade/polerade ekrar/fälgkant). Vet inte om jag hade lämnat fälgarna till Intera för en sådan svår renovering när dom inte ens kan fixa vanliga standardfälgar till en vän (fick lacksläpp efter 2 år på en sommarbil). Dom ville inte ta det på goodwill heller. |
|
Tack Westersund, 19" satt på vid köpet, kanske enklare att hitta en uppsättning fina 18" ( original), låter det som.......avvaktar med Intera ett tag, ingen brådska...... /em3 |
|
|
Kolla med denna firma Länk Svensk Fälgrenovering i Uppsala. Har inte helt bra erfarenhet av Intera. Dom var bättre förr när dom inte hade så många försäkringsärenden. Dom har heller inte möjlighet till pulverlack utan det är endast vanlig billack som gäller. Inte lika hållbart är min erfarenhet. Ska själv testa firman jag länkar till i vinter. Brorsan var förbi och snackade med dom och fick ett bra intryck. Niklas Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.