|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, Har hittat följande objekt: Länk Har sett på bilen och skicket är fint. Vad säger ni? //Jimmy | |
|
Lite dyr. Svensksalda 00 med m-paket och motsvarande mil kostar dryga 200.000. Tycker detta ex skulle kosta under 160.000. Mr C |
|
|
Bilen saknar SCHinn, helt ok för mig, men majoriteten som vill ha en BMW vill ha SCHinn enligt min erfarenhet. /Simon |
|
|
Pappade upp med begärda 169 för en 523iA touring på BMW förra veckan.... Kände mig ganska nöjd med det, så lite i över kant är det nog ändå.... (skinn+ navi/tv kanske hade gjort den värd pengarna) Lite udda med eftermonterade Facelift ljus men med oranga blinkers måste jag säga... ( dvs troligen ej orginal xenon= ingen nivå reglering) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Den är för dyr.Idag går det att köpa en 523-96 för under 100tkr som jämnförelse.. med schinn och välutrustad, iofs med dubbelt miltal, men att betala nästan dubbelt upp för en 98 verkar lite väl mycket. Runt 150 max 160 om miltalet är kontrollerat. MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.