AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
5.729

Nyheter i forumet

Sida 4 av 4
Ve
1.609
Verdi2
BMW i3S -21
BMW iX xDrive50 -24
Som sagt.

Måste vara sjukt jobbigt för dig carrlover att ett icke obetydligt antal före detta och nuvarande aktiva på det här forumet numera kör Tesla och är nöjda med det. Är faktiskt väldigt vanligt att Tesla-förare tidigare körde BMW. Absolut en överrepresenterad bilbakgrund faktiskt.
Visa användare
1.397
Erik G
X3 2.0d 16 Brunmetallic
Det går inte att få datum på inläggen igen, när dem skrevs?
Erik G: På dator ser du exakt tid/datum om du hovrar med musen över tidsangivelsen längst ner till höger i inlägget.
På telefon tror jag inte att det går.
ma
73
maysula
Z3 1998
218 AT -16
Jag mailade för en tid sedan om att jag kan inte förstora bilderna i powerbörsen, det går fortfarande inte, funderar om det är nåt med min dator som krånglar eller om andra ev har samma problem ?
Mvh
Visa användare
ProPro-medlem
13.392
bmw-slangen
323i E30 -85 track day car
120i E87 -06
BMWCS #10072
@bmwslangen (Instagram)
@maysula: Provade nyss gå in på Powerbörsen (tex Delar Säljes) och det fungerar finfint att förstora bilderna.

Kör Windows 7 Professional SP1 med Chrome Version 109.0.5414.120 (Official Build) (64-bit).
Nu kan det fungera annorlunda/sämre på andra system och andra webläsare, men om det var något system som jag trodde skulle ha problem så var det ju mitt :-)
ma
73
maysula
Z3 1998
218 AT -16
provade en annan webbläsare då funkade det :-)
Visa användare
1.397
Erik G
X3 2.0d 16 Brunmetallic
Check!
Visa användare
2.330
Sverige
130i E81 -08/09
M-sport
(325xi E90 -06 såld)
(323ti E36 -99 såld)
Kanske lite sen kommentar, men gillar inte alls det här "nya formatet". Så mkt info som inte syns/inte visas.
Den gamla sidan/versionen var mkt bättre (med min telefon).

---
Det är bara döda fiskar som följer med strömmen.
Ni
958
Nip
320i-04
Det jag saknar mest är nog att inloggning inte plockar var man står(http referer) så man kommer tillbaks dit efter inloggningen klar. De flesta forum gör så.
- smidigt när man läser trådar och vill kommentera något
- nu kommer man tillbaks till AP frontsida och behöver navigera in på forumen och rätt tråd igen

Kanske att blå skylten på forumnamnet kan klickas på för att komma tillbaks till startsida forumet.

Jag kör pc då med Brave browser.

Men tycker nya är snyggt och modernt.
We
963
Weiman
118i M-Sport -24
> nu kommer man tillbaks till AP frontsida och behöver navigera in på forumen och rätt tråd igen

Bara att klicka back och refresh så är man tillbaks på samma sida inloggad.
Ni
958
Nip
320i-04
@weiman
Tackar, bra idé som jag kommer använda. :)
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Att rapportera-knappen försvann i uppdateringen var olyckligt
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.