AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
916

BMW 325 i automat 2005

ni
92
nizzan
318i 2000
Hej, kollat på en 325 2005 automat. rullat 24500mil.
Är det något man skall se upp med?

Har en 520 1998 nu, men känner för något med lägre bränsleförbrukning och skatt.


cr
3.950
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
Lägre skatt och förbrukning? Skulle tänka mig att ägandekostnaderna blir högre om du byter ut en fräsch? E39 mot en E46/E90. Vilken generation är det som avses?

MVH Christofer
ni
92
nizzan
318i 2000
Tack för svaret. Behåller nog min pärla trots rostskavanker.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.