AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
674

Angel eyes installation. E61 -04

Visa användare
316
TibbeT
X3 30SI A -07
K1100LT/SE -94 m.Dnjepr sidvagn.
K1200GT -07
Hej
Monterat Led lampa på Angel eyes.
2 frågor.
Om Led lampan går sönder tänds dimljuset på samma sida och lyser konstant.
Är det olagligt att byta från orginal glödlampa till Led lampa på positionsljuset i strlkastaren.

Visa användare
316
TibbeT
X3 30SI A -07
K1100LT/SE -94 m.Dnjepr sidvagn.
K1200GT -07
Man skall ha samma lamptyp för lamporna i strålkastaren - sidomarkerings ljus vid besiktningen,


Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.