|
|
|
|---|---|
|
Hej Vet inte hur och med vad men råkade repa aluminium fine cut / borstad listen ca 3-4mm djup nog så att det går att känna av med nagel . Finns det en lösning på detta eller åker jag på byta den? Står inte ut med tanken att det finns en repa i inredningen dessutom direkt till vänster om mig. | |
| Det rör sig om G30 | |
| Är som tur hyfsat lätt att byta då den sitter med clips (plast), snäpps loss med plastverktyg som finns på Biltema. | |
| Kolla med bildelsbasen.se om det ev finns ngn där, billigare än ny från BMW. | |
| Tack passo tror dock inte att det går att lossa förardörren som det berör på det viset du beskriver | |
|
Är nog kanske heller inte så lätt att få tag i rätt list begagnad? Man säljer troligen hela dörrklädseln komplett om den är i bra skick. MVH Christofer |
|
| Är hyfsat säker på att de flesta lister går att snäppa loss då man kan få dessa i olika utföranden. Lägg ut en bild på den så man kan se. | |
| hur lägger man bilder här? begagnad måste vara i mint skick annars köper jag hellre ny. | |
|
Det är klart att de går att demontera listerna. Skulle dock tro att blidemonteringarna hellre säljer en komplett dörrklädsel. MVH Christofer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.