|
|
|
|---|---|
| Vad står en sådan i idag ? Gått ca 33000 mil och väldigt sparsamt utrustad. Men ovanligt fin i kaross mer eller mindre utan rost. Helt ok bruksskick | |
| 25 tkr. | |
|
För min del så hade historiken och det individuella skicket spelat stor betydelse för vad jag hade varit beredd att pynta för bilen. Servicehistorik? Stora reparationer eller förebyggande underhåll som nyligen gjorts? Rostskyddsbehandlad? Jättesvårt att avgöra på så knapphändig info, turbo4ever har lämnat en rimlig värdering - men det dubbla är heller inte orimligt. Allt beror ju på vad köparen har för behov och vad denne är beredd att betala. En viss person kanske tänker sig detta som en liten keeper att putsa på, mecka med, förbätta och ta lite söndagsturer med, en annan som ett rent transportmedel fram och tillbaka till jobbet. Den förstnämnda kategorin har enligt min uppfattning ingen större överkänslighet för högre priser så länge bilen är "rätt" för dem, dock är ju dessa presumtiva köpare i klar minoritet mot kategori två. |
|
|
Jo har inte så mycket info tyvärr en bil jag blitt erbjuden att köpa Servicebok finns lite ifylld dock inte alla va ja kunde se. Verkar vara import från Danmark |
|
|
Om du blivit erbjuden att köpa den så vet du ju vad säljaren skall ha. MVH Christofer |
|
| Jo absolut var mest bara att man ville kika om de var ett rimligt pris man fått. | |
|
Det är nog lättare att redovisa mer information om bilen och pris för att få ett utlåtande. MVH Christofer |
|
|
Något större renoverat har jag inte fått nån information om . Utöver vanlig service skulle vattenpump vara bytt när vet jag ej. Abs lampa lyser avställd obes. Priset är under 20 i dagsläget. Finns väl mycket drömmare på blocket osv där begär man över 40 för nåt med mycket rost vilket är ett stort problem på e39 överlag |
|
|
I den prisklassen kan du väl unna säljaren nån tusing "för mycket" eller? /Lennart |
|
| Jo de har väl ingen jätte betydelse i den pris klassen . Man brukar väl knappt få en vettig begagnad bmw för 30 idag knappt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.