|
|
|
|---|---|
|
Hej! Någon här som har handlat från Wagner Autoteile och isåfall har det fungerat bra ? Länk | |
| Handlat där flera gånger och det har funkat mkt bra! | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Ja, och det funkade bra. Handlade inte direkt av dom utan via Daparto.de men delarna kom från Wagner. |
| Tack för info! Jag måste troligen köpa nya injektorer och Wagner var bra i pris. | |
| Har tittat lite mer och registrerat mig på sidan..finner det lite märkligt att priset blir 2033 euro mot 1911 som ej registrerad ? | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Inget konstigt alls, det är vanligt från Tyskland. Sidan visar Tysk moms men sen när du loggar in som svensk kund betalar du svensk moms istället. Alltså 25% istället för 19%. Alla seriösa Tyska handlare gör så för det är ett lagkrav att om dom säljer tillräckligt mycket till Sverige måste dom ha svensk F-skattesedel. |
| Aha..så långt tänkte jag inte..*S* | |
|
Wow, 2000€ för nya injektorer - kostar att ligga på topp! BTW - bra tips, ska prova handla där nästa gång! |
|
| Nicklasson: Är ett förhållande bra pris den andra butiken tar 48600kr | |
|
Jöstanes - är ju en halv flångny Dacia Duster😂 |
|
| Nicklasson: Japp det blir en sån nu....*S* | |
| Kan man låta bli att registrera se, och bara betala Tysk moms? Så man slipper Svensk ockermoms. | |
| nissan: Nej inte om det skickas till Sverige då måste du ha en leveransadress i Tyskland. | |
| Nizzan: Tycker du att det är en dramatisk skillnad på momssatserna? | |
|
23 istället för 19? JA, det tycker jag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.