|
|
|
|---|---|
|
Någon som äger eller har kört en E30 med 328 (M52) motor???? Eller kanske 325i (M50) med eller utan vanos?? //Alpina// | |
|
Ja jag har en i min bil M50 alltså |
|
|
OK, men du har typ 2000hk, med turbo eller? Jag hade tänkt kolla om någon har en sugmotor, ville få lite info om hur den känns. Tänkte sänka ner en 328 motor nästa vinter, bör bli bra eftersom e36:an känns hyfsat snabb. Vill inte ha en strippen bil utan kunna köra lite bana o gärna som bruksbil. Kan du fixa motorfästen???? Eller en ritning???? //Alpina// |
|
|
Menade inget illa med 2000 hk, men ville gärna veta hur de känns i org. utförande. Men fästen är intressanta. //Alpina// |
|
| Det finns ju en e30 till salu här på börsen med en M50 motor i! Hör lite med han. | |
|
Caulev: Maila mig så fixar jag motorfästen och mindre bromsservo som du behöver för att montera den! Den borde ju kännas mycket rappara med en m52 motor,perfekt busbil! /Andreas |
|
|
bmw-andreas. Vilken bil snor man det mindre bromsservot ifrån? hur mycket mindre är det och hur blir skilnaden i pedalen? Tungbromsat eller? |
|
|
Bonje: ja flytta ner mitt 3 cm samt tog ett bromsservo från opel kadett... Sämre broms blir det,men man sätter vää ändå dit porsche bromsar fram??:) /Andreas |
|
| hej andreas jag en m20 turbo imin e30.. funderar på en m50 vilka motor fästen.. växellåda koppling kardan? skulle vara jätte tacksam om du kunde svara på frågorna | |
|
Kolla den här sidan, det står en del om e30 med m50 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.