|
|
|
|---|---|
|
Hej! Nu har jag försökt söka på forum och internet i evigheter men blir inte klok..! Har kommit över ett par billiga fälgar( style 413) som jag tänkt lämna in på lackering, men innan jag gör detta skulle jag vilja vara säker att dom passar min bil! Graveringen på insida på nya fälgarna är 71/2jx17H2IS37 Otroligt tacksam om någon kunnig kan reda ut detta åt mig | |
|
Kolla med de däck/fälgar du har idag och de du skall ha och knappa in här (jag utgick från samma däck) Länk. Som du ser är style 413 ngt för smal. Sedan måste du kolla om bultarna stämmer |
|
| Skall du ha fälgarna till vinterdäck? | |
|
Tack, ja dom är alltså lite smalare! Men kommer det vara något som skapar problem när jag kör? Eller är det egentligen inget att bry sig om? bultmönster stämmer Ja jag tänkte använda dom som vinterfälgar! |
|
| Om det är till vinterfälgarna spelar det inte någon större roll om de är en halv tum smalare. De kommer sannolikt att passa. | |
| Smalare är bara en fördel på vinterdäck, särskilt på snö. Finns ju en anledning till varför rallydäck nästan är lika smala som på en trampcykel. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.