|
|
|
|---|---|
|
Hur stänger man av funktioen som gör att tv,n stängs av när bilen börjar rulla? Tacksam för svar Mvh Anders .w M-POWER!!!!!!!!! | |
| Vilken årsmodell har du? | |
|
99a M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
Anders utmana inte ödet, händerna på ratten och blicken framåt! www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
Ingen som vet? Har sett flera som har tagit bort spärren. Mvh Anders M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
Har själv en 530da touring -99 med tv o nav,med samma problem som dig.Du kan testa att sätta tänding i läge 2,sedan sätt på tv:n, inställningar,Kontrast,när sedan den gröna lampan lyser så tryck in ställknappen o slå av tändningen håll in knappen i 8-10 sec.Släpp sedan o sätt på tändningen,testa om det funkar på din enligt mina uppgifter från Tyskland så detta funka på bilar fram tom.-99 PS:man blir lätt f__bannad efter ett tag om det inte funkar.Har själv försökt ca 50 gånger Lycka till |
|
| Jag har försökt med det som ola.eklund säger... men jag får det inte att funka heller. Jag vet inte hur många gånger jag försökt.... | |
Lotus Samuel |
Testa brightness istället. På min funkade det fint. |
|
Vet någon hur man gör på nyare årsmodeller? Jag har en X5 -01. Har testat det som Ola föreslog och även Brightness... |
|
| Går inte på nyare än -99 men det finns et företag i USA som kan fixa det, http:/www.navtv.com | |
|
Ska kolla nu! M-POWER!!!!!!!!! |
|
| Lotus Samuel: Det gick vägen med brightness knappen... så nu kan jag också kolla på tv när jag kör.... ja, möjligheten finns nu... | |
|
"Kolla på tv när jag kör..." Hm! Har du mer än ett par ögon? *Best Man Wins* |
|
Lotus Samuel |
S 328 R: Gött!! som jag fattat så ska man kunna ta bort spärren för texttv:n också. Då kanske contrast är till den istället? Kolla om din texttv funkar när du kör. Min gör det inte. |
|
BMWCoupe: Jag tror att du fattar vad jag menar... klart att jag inte tittar på TV närjag kör.... Lotus Samuel: Ska kolla om jag kan det... har inte provat det. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.