|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
I juni 2020 hade jag ett köpeavtal på en demo (300 mil) M2 Comp för 600 tkr (nypris 767 tkr) tillv 2019-07. Det blev dock aldrig någon lev då jag backade affären pga strul med den åf. Men den bilen var ute på annons 2023-08 för 610 tkr ser jag och verkar vara borta. Så värdet har onekligen stått sig bra! Det var dock en automat. /Anders |
|
|
Sirtobbe: Jag är också partisk :) Anledningen att jag valde just en N55 är för att den låter betydligt mycket bättre samt att stolarna är skönare. Skärmar har jag flera stycken hemma jag kan pilla på. I en bil förstår jag inte vad jag ska med touchscreens till, räcker med en växelspak och 3 pedaler ;) Nu handlade inte diskussionen om vilken M2 som är bäst utan man köper det man behagar. Fina M2 växer dock inte på träd så vill man ha bilen i fråga i länken så kör! Underbara bilar oavsett motor. Jag valde manuell för känslan :) |
|
| Lille Verdi, huruvida jag har planer eller inte har du inte en susning om... | |
|
Grelle, har pratat med firman. Visst, den har inte varit ute så länge men alldeles oavsett är det alltid intressant om någon som vet något. Det som gör det hela lite misstänkt är efter samtal med båda tidgare ägare. Sistnämnda ägaren har haft bilen ett bra tag men gått väldigt, väldigt lite. Det blir nu isf fjärde M2 an för vår del och de som här inne väntat på "rätt pris" har nog inte fått tag i någon. De har onekligen stått sig bra prismässigt. Gick en i Kungsbacka för ett tag sedan, fyra år gammal med få mil och en bra bit över nypris. |
|
|
Burne: Få mil per säsong är inget konstigt om man har annat som tar mycket tid. Tittar jag utifrån eget perspektiv och bortser från resan hem när jag köpte bilen blev det bara 40 mil haha :) 2 barn, lite knepa arberstider osv gör att den mest står och blänker. Det är bara en 3e bil i mitt fall fina sommardagar när tid finns när barnen lagt sig. |
|
|
Well Brune, vi säger väl det. Jag tror inte du kommer köpa någon och jag tror inte att du haft någon tidigare heller. Men om nu priset är rätt, varför köper du inte bara bilen? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.