|
|
|
|---|---|
|
Har varit tvungen att lämna in bilen på el-verkstad. Drar ut batteriet över natten. 2 års gammalt batteri. Först trodde jag att det var hö, dimljus fram som var påhela tiden fast blinkande till va. 20 sek. Verkstan kopplade ur lampan. Men då jag är konvalecent sen hjärt och mag OP oxh drabbats av ischias så fick verkstan ta hand om all round vagnen. Bor i Enkping-Västerås trakten, om verkstan går bet påå strömstjuv jakten finns det någon verkstad som kan hitta filet. | |
|
Hej, Bilen står på verkstad nu, förstår jag? I så fall råder jag dig till självstudier här på forumet! Använd sökfunktionen [Sök inlägg] högst upp här och skriv t e x "tjuvström" och välj sedan "5-serien" (fast det är inte nödvändigt; du vill kanske bredda dig). Men det där blinkande dimljuset är illavarslande. Även om själva armaturen/lampan är urkopplad, finns det ju något i bilen som inte somnar som det skall. Hade du varit lite kryare, och bilen varit hemma, kunde du själv ha gjort en lättare undersökning enligt metoder som du finner vid din sökning sen. /Lennart |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.

