|
|
|
|---|---|
bmweee |
tjenare! Äger en BMW E30 320 från -84. Och jag vill göra något extremt bygge. har redan kofångare från 88- men vill ha tips på snygga spoilers, kjolar. tips om fälgar vart man kan köpa fälgar eller om ni har något begagnat och sälja. Bilen ska lackas, så tips på färg vill jag också ha. hade tänkt mig åt vinröd lila hållet=). så det är bara att skriva. //JoCCe OO=00=OO B&B - Beemer och brudar |
|
Hehe... JoCCe? E inte det taget? =) Prova att söka lite i stylingforumet så får du nog ett par uppslag! //Koffe |
|
|
Lacka den i daytonaviolett eller technoviolett!!! Mina 2 favorit-BMW-färger genom tiderna! Lite styling hittar du på Länk Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
bmweee |
koffe---> ja är orginalet=)) nofx---> tack för svaret, ska kika lite närmare på dom färgerna. |
| Kolla runt lite på Länk där lär du hitta de mesta!! Själv skulle ja satsa på någon djupblå färg, metallic eller pearl....Madeirasvart (blå-svart) är väldigt läckert.... | |
|
Gör som jag... Lacka den i nissan blue metallic (bw6) om du vill ha en fin färg... Hyundai har en fin djup blå färg oxå... //Peter |
|
|
En Alpina spoiler sitter aldrig fel tycker jag. Har ev en till salu om intresse finnes. Det är en orginal, ej kopia. Det är gött när det bara drar iväg mer när turbon laddar för fullt!=) |
|
bmweee |
hugabuga: jooo blå färg är ju snyggt, fasst ja tänkte inte lacka om motorrummet och så. så därför så vill ja ha nån nyans som liknar den jag har. Stensth: Vad ska du ha för Alpina spoilern då?? //jocke |
| bmweee: Du har mail! | |
bmweee |
ok. jag ska klura på det. Den blir ju fet med spoilern iaf. Men passar den inte bara på årsmodell 88->?? |
|
Ska se om jag hinner att kolla upp detta närmare i helgen, vilken årsmodell den passar på. Det fanns ju Alpina e30 redan 84! Det är gött när det bara drar iväg mer när turbon laddar för fullt!=) |
|
|
Kom även på det att det är inte samma utseende på dessa spoilers från 84-91! Bytte utseende vid 88 om jag inte minns helt fel!? Någon som vet? Det är gött när det bara drar iväg mer när turbon laddar för fullt!=) |
|
Adam318 |
Har sett två st. BMW med Volvos C70-saffran. Och det måste vara bland de snyggare färgerna som nån har skapat. ------Sign.------ Brings Me Womens? |
bmweee |
okej. men är inte saffran färgen dyr?? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.