|
|
|
|---|---|
|
Hej på er Jag har en Sporline120D som äe ovanligt rikligt utrustad, bla paddar M-sport insteg belysningspaket mm. Har förstått det som att S7AC är det "klassiska" Sportline paketet. Men vad innehåller S7LD (sökt men inte hittat nått) Editions and packages S710 M leather steering wheel S7AC Sport Line S7LD Modell Sport Line Mvh Micke | |
|
Hej Undrade precis det samma. Jag hittade detta: Länk Uselt att det inte är Hifi ljudsystem som standard. |
|
| På vilken bil tänker du? En 120d? | |
| Länken avser 1 serie. Tänkte att den kunde ge ledtråd på frågan i alla fall. | |
| Varför skulle hifi vara standard där? Det är ju den billigaste serien i hela BMWs modellportfölj. | |
| Premium märke/bil borde ha bättre tycker jag spontant. | |
|
Det är snarare tvärtom, budgetmärken behöver bjuda på mycket utrustning som ”premium”-märken kan ta betalt för. Inget nytt under solen och det är samma struktur hos Audi, BMW, Mercedes. Lite oklart vilka märken som gett dig bilden att värre ljud är standard. Är det dessutom standard så blir det ju inte ett hifi-tillval utan bara standard. Det skiljer ju såklart hur bra standardljud olika märken och modeller har. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.