|
|
|
|---|---|
|
Hej! jag köpte nydligen en bmw 535d som det var lite små fel på ! men det mest är nu fixat, Men det enda fel jag inte kan lösa riktigt är Radion/mottagning . En kabel vänster bak hade gått av så den är skarvad nu men får fortfarande ingen mottagning! Har provat med en Fm sändare men även denna gick inte använda. Men i dag när jag skulle mäta lite där bak i kablarna så hade jag bilen igång och till min förvåning så hoppade fm sändaren i gång , Först efter att jag hade kopplat ur hela antenn förstärkaren . Så till min fråga Hur är detta möjligt? Och kan det vara så att Antennförstärkaren är helt kass? Kan även tillägga att jag inte kan låsa upp med larmdosan Mvh Andreas | |
| Säkert vattenskadad, öppna locket på antennförstärkaren och till 90% kommer du se att den varit blöt med massor av grönt ärg på kortet. Bara att byta om så är fallet. | |
|
Har kollat redan finns inga spår efter vatten eller ärgade kablar eller smuts .ska riva inner taker nån dag och se om ja kan hitta nå mera kablar som kan vara av |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
kolla säkringen. 54 el 59 är en 5 amp ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.