|
|
|
|---|---|
|
Tjena! En dag stendog allt mitt ljus höger sida fram, dvs. blinkers, hel- och halvljus. Dock så fungerar dimljuset. Försökt byta lampor utan någon framgång. Känns inte logiskt att alla lampor dör samtidigt så därför tänkte jag "säkringar", men kan inte hitta vilken säkring som är till vad. Kikar bakom handsfacket och kan inte se att någon säkring är trasig. Vad gör man i ett sånt här läge? Är det en säkring över huvud taget för hel och halvljus samt blinkers? Ska jag ta ut säkringar en och en och kontrollera om de är hela? Tack på förhand | |
|
Problemet är funnet! Om någon annan får liknande problem så kanske det hjälper. Det är glapp i en kabelhärva nära där vi har hel- och halvljus etc. Ska försöka bifoga en bild som visar vilken kabel det är som glappar så kanske det hjälper någon. Nu kom jag precis på att det inte går att infoga bilder här. Brukar ni använda någon tredjeparts lösning för detta? |
|
|
Hej, Grattis till ”gratislösningen”! Gissa hur mycket en verkstad kunde ha bytt! Precis som du skriver, lägg upp bilden hos t ex Forumbilder.se och länka. Jag använder ofta min privata OneDrive. Det ger visserligen länken en begränsad livslängd (=min egen) men tomma länkar i diverse forum är ju legio, så jag har inget direkt dåligt samvete. ;) /Lennart |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.