|
|
|
|---|---|
|
Har en 520d från 2015 med manuell växellåda. Har ett brummande ljud som jag tycker kommer från växellådan. Följer motorns varv med belastning, dvs låter inget med koppling nertryckt alternativt om man varvar på tomgång. Beteendent påminner om när man haft bilar med dålig oljenivå i styrservo men då har ljudet varit mer vinande. Låter mest på 1,2,3 växel försvinner på 4:an men kommer tillbaka på 5:an och 6:an. Inga växlar är svåra att få i. Ideer? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.