|
|
|
|---|---|
|
Jag har skrivit ett inlägg innan angående felkoder jag haft på min bil och nu har det visat sig efter en avancerat felsökning att innanmätet på katalysatorn har lossat och blåst hela vägen till ljuddämparen. Så jag måste köpa ett nytt avgassystem, men när jag söker på nätet och försöker hitta den bakre delen, så hittar jag ingen bakre del som passar med katalysatorn som jag fick av bilverkstaden att köpa. Den bakre jag fick sagt till mig att jag ska köpa: Länk Den främre jag fick sagt till mig att köpa: Länk Som man ser på bilderna så stämmer dom inte överens i anslutning, den bakre har dubbel rör och främre katalysatorn enkel rör. Kan man köpa den främre och bygga ett eget avgassystem resten av biten eller får jag helt fel information av bilverkstaden eller missar jag något? Jag är helt vilse just nu. | |
|
Hej, Jag tror faktiskt att bilden efter katalysatordelen visar fel. Den visar dubbla rör, men antalet tätningar, nr 6 om jag minns rätt, anges till 1 st. Skulle man gå på bilden, borde antalet ha varit 2. Rätt konstigt, så det är läge att kolla med dem som säljer. /Lennart |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.