|
|
|
|---|---|
|
Hej. Undrar om ni kan hjälpa mig, jag funderar att köpa en BMW 520 x drive 2015 men jag är lite "rädd" om det är dåligt val. Den har gått ca 18000, haft en del jobb gjort till exempel delar på katalysator, luftfjädring kompressor. Så min fråga är detta något negativt att det kan indikerar att den kan vara en bil med många framtida problem? Hade varit tacksam för hjälpsama tankar 🙂. | |
|
svårt att svara med så lite information. lägg en länk till annonsen istället så får du mer svar. men bättre att katen och luftbälgarna är bytta innan köpet... |
|
|
Spontana känslan är väll att det inte behöver va ett så dåligt köp. Man ska alltid komma ihåg att en bmw är lite kostsammare att laga än en motsvarande budgetbil. Som kompensation för det får du åka i en riktig bil. Om jag va du och ville hålla ner driftkostnader skulle jag fundera på om jag kan va utan x drive, dvs fyrhjulsdriften. |
|
|
Hej. Uppskattar era kommentarer! Tack så mycket, en del att tänka på helt enkelt. Jag vill tipsa om en annons på Blocket: BMW 520 d xDrive Touring Steptronic Euro 6 Länk |
|
| Ser ut att vara basutrustad, dvs inte mycket lull-lull. Men kanske en vettig bil till ett vettigt pris. Finns det kvitton på reparationerna är det ju bra. Kan du åka och titta? be om regnummer så kan du ta fram utrustningslista, om inte ägaren har en. med regnummer får du också historik. | |
| Standardstolar i endast tyg ger ju ingen direkt BMW-känsla interiört. Jag är inte så krävande på utrustning, men sportstolar med halvskinn alternativt alcantarainredningen är ett baskrav för min del. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.