|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har problem med ljuslisten som sitter över handskfacket. Det är ett garantiärende men likväl irriterande då jag nu varit på BMW fyra ggr i detta ärende och det är fortfarande olöst. När ljuslisterna fungerar som de ska har de ett jämnt och fint sken fördelat över hela listen. Så var det för mig i knappa två år då listen över handsfacket helt plötsligt lyste väldigt starkt bitvis och svagt bitvis. Inga problem, den byter vi, sade BMW. När jag fått den nya och haft möjlighet att kolla den visade det sig att den lyser klart starkare på den ena halvan än den andra. In igen till BMW igår och då har de mage att påstå att detta är rätt och att det beror på att man inte ska bli bländad - mycket har man hört... Det stod en sprillans 530 i bilhallen så jag visade hur ljuslisten på denna såg ut och betedde sig, dvs precis som min var innan den packade ihop. Det hade de svårt att prata sig ur så de skulle kolla med "högre ort" om hur det skulle hanteras framgent. Jag får intrycket av att alla garanti- och goodwillärenden hanteras centralt och att respektive återförsäljare saknar mandat för att hantera det själva... Någon som har erfarenhet av mitt specifika ljuslistproblem eller generell hantering av garanti och goodwill på BMW? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.