|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet? Kunnig om det mesta när det gäller bilar. Jag tror det är många som saknar inläggen. / Peter | |
|
Kanske har det något att göra med denna pajkastningstråd.Länk Att han tröttnade helt enkelt. Kanske någon obegåvad som skickade ett elakt PM eller något liknande. Mvh Ola Min webshop: Länk Mina bilar: Länk |
|
|
Han har varit inne och skrivit långt efter det |
|
| Löwet, nej- enligt profilen är det sista tråden. | |
|
Skumt. Jag minns det som att han skrev nåt för bara 2-3v sen. Fel av mig. |
|
|
Det finns en annan Johan? som skrivit nyligen. Jag har missat tråden om "Polisen och elbilarna". Risken finns nog att Ola är inne på rätt spår. / Peter |
|
| Vi saknar Johan B | |
|
Tråkigt. Finns ju ett par, eller framför allt en, som förpestar hela forumet. Ett elakt PM är nog inte långt från verkligheten. |
|
|
Instämmer i att JohanB är saknad. |
|
|
Han kanske bara tar en paus? Det är kanske inte så att han lämnat för evigt? Det är ju flera tongivande skribenter som tagit en paus men sedan återkommit igen. Eftersom Johan B är forumets officiella oljeguru så hoppas i alla fall jag att det endast är en paus. |
|
|
Kan det va som så, att Johan B tröttnat på faktaresistensen? Johan B! Din info, är guld värd här. Ha det gott! |
|
|
Faktaresistens? På vilket sätt menar du då? Att vi vägrar förstå att batterier inte håller? Att det inte går att köra elbil på vintern? Vadå? Min amerikanska skitbil passerar snart 15000 mil och har gått långt och mycket även vintertid. Undrar just vem som är faktaresistent. Jag som haft bensin-, diesel och elbilar och vet vad jag pratar om, eller ni som bara sitter och ältar en massa gamla fördomar och konspirationsteorier? Jag misstänker att jag är den som "förpestar" forumet. Det tar jag som en komplimang i den här kontexten. ;-) Däremot skickar jag aldrig PM till folk jag inte gillar. |
|
| Kan inte bry mig mindre. | |
| Haha, uppenbarligen! ;-) | |
|
Hetsa inte upp er om Verdi2. Jag antar att han är samma person som bara hette Verdi förr i tiden. Han är väl bara lite avundsjuk för att ingen saknade den gamle Verdi. Alla behövs nog i detta forum. Även de som har svårt att hålla topplocket på plats. Trevlig Helg / Peter |
|
| Sorgligt, Johan B lärde mig allt jag kan och glömt om olja. Är väl en av dem som gör att man återkommer hit år efter år och har gjort så i 22 år nu(Herre min get). Hoppas han bara gjort en paus. | |
| Instämmer! | |
| Jisses Deimos, du har varit här på AP två dagar längre än mig :) | |
|
Mattias: Vill minnas att man något med användarna i Maj 2001 och datumet anger dagen för när användaren flyttades till nytt register eller liknande. Jag själv gick med någon gång kring 1999 men använde forumet på Passagen före dess. |
|
|
Ser ut som senaste inlägg är just det i länkad tråd (enligt profilens data) och då vill jag stämma in och beklaga att johan B inte finns kvar här på forumet. Jag har lärt mycket av hans inlägg och dessutom köpt lite smådelar av honom efter trådar här. Hoppas han finns i något annat forum dår jag också hänger och att de som skrämt bort honom inte skrämmer honom därifrån. Jag vill fortsätta ta del av hans klokskap. /Patrik, 330dA Xdrive touring -10, 330iA cabrio -03, BMW CS 4096 |
|
|
Ja vi får hoppas att det inte hänt något tråkigt och att han en dag vill komma tillbaks hit. Han är ju lätt att finna "in person" men jag tycker han får välja om han vill till oss igen själv. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.