|
|
|
|---|---|
Lasse Karlsson |
Hallå BMW freaks! Sålde min M5 Comp -19 i höstas, o trodde att jag skulle kunna "lewa" utan!. Men abstinensen har redan slagit in, så jag tänker sälja 550:in, som jag köpte istället, o skaffa en ny! Är på jakt efter en Snapper Rock Blue, som jag tycker är en förbannat läcker färg! Men dom "wäxer inte på trän"! Kan man ta reda på , hur många M5:or, med denna färg, som finns,o är Swensksålda?? o i så fal ocksål regnr, så man kan ta fram wilka som har sådana?? Om detta skulle gå, tänkte jag "kuppa" lite, o höra runt, med dessa ägare. Nån kanske skulle wara intresserad aw att sälja!!?? Ha det! modolasse |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Hej Lasse. Det är väl typ en som kan svara på detta och det är jag. Det finns två M5 i SNAPPER ROCKS BLUE METALLIC (C1G) i Sverige en 2019, och en Comp -2020. Båda är sv.sålda. |
Lasse Karlsson |
Tack för svar Jörgen! Då var det som jag misstänkte, att dom är ytterst få, till antalet! Vet att en av dom, är FJR37W, det är en Comp -19. Du vet inte händelsevis regnumret på den andra?? Ha det! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.