|
|
|
|---|---|
|
Hej, Nu söker jag hjälp för min problem på en BMW F11 2015 LCI. Vänster fram dörren låser upp sig/hänger upp när det är kallt på morgonen, har gått genom alla poster här på autopower gällande detta problem och alla hade någonting annorlunda än jag. Allt började mitt i Januari när det var -grader, bilen har Acess Comfort funktionen som gör att man kan låsa/låsa upp från handtag (älskar funktionen) trots det så har det slutat med det på förarensdörren och dörren låser sig både utifrån samt inuti man behöver hoppa på passagerarn sättet om man vill ut från bilen och ibland går ej att stänga av dörren bara hänger. Fine sa jag och köpte en låskista beggad från en bil med bara 4000 mil såg ut ny när det kom och lämnade allt till en bilverkstad ej BMW. De bytte ut låskista förra vecka och jag gick hem nöjd. Nu vill bilen låsa sig själv, man hör att bilen försöker låsa alla dörrar när man sitter i närheten, otäckt tycker jag. Så nu har jag inte bara ett problem utan 2: Förarens dörr hänger sig fortfarande och imorse gick ej att stänga fick åka till jobbet genom att hålla handtaget :) Bilen försöker låsa upp alla dörrar när man är i närheten själv och access komfort fungerar ej ibland. Mvh, Daniel | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.