|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa en 525ia Touring ix -93. Är det något man skall tänka på speciellt eftersom det är en ix? Killen somhar denbegär 79 000:- och bilen har gått 20 000 mil, bilen ser hel fräsch ut, men man vet ju aldrig vad somdöljer sig under ytan.... En gång BMW alltid BMW. | |
| "Hepp-Hepp" har själv en 525ix -93 med mkt utrustning men 79000kr är väl och ta i om inte den är i extremt mkt bra skick pluss lite extra "lull lull". ta en extra koll på börsen vet jag där kan du nog hitta nåt annat eller ta en titt ut, man vet aldrig vad du hittar. | |
|
79´ var som sagt lite dyrt. Jag tittade på en ruggigt fin 93a för 55000:-. Men jag köpte 530 för liknande pengar istället. /Flowerbranch |
|
|
IX är i mitt tycke övervärderade, att betala 30-40000 bara för AWD är dyrt på en så gammal bil.. NON UNQUAM CEDE |
|
|
Jag sålde min 525ix -92 sedan för 51000:- för nästan ett år sen. 25000mil och nån enstaka liten bula annars jättefin. Automat är bekvämt |
|
|
Tjenis! Har själv haft en 525iX -92. Stötdämpare fram är väldigt dyrt.. Special till iX. Kostade 10' på BMW. Om inte drivaxlarna är bytta kan det bli ganska dyrt. Framför allt fram. 3-4000 plus arbete. Men det är en väldigt trevlig vinterbil :) Lycka till. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.