|
|
|
|---|---|
Kowalski |
Hej Jag har precis köpt min alldeles första bil, en sv-såld BMW 318 -94 med 9500 mil. Min bil har metallicfärg, s-bok, abs och airbag. Jag gav 65 för den och har även m-testat den med bra resultat. Däcken var slitna så jag fick köpa nya däck till den, v-däck saknas dock, samt den har precis varit inne för oljeservice. Jag är nöjd med bilen och tycker att jag gjort ett vettigt köp, men vad tycker ni. Vore kul att höra era åsikter. Slutligen vill jag berömma er för er kunnighet på detta forum. |
|
Det beror givetvis vad man är ute efter, jag har nyligen köpt en extremt fin 325:a -92 19000 mil som var billigare än din' , med härlig stereo, Racing Dynamicsfälgar, nedlackad mm, fullservad, bok, besiktningspaper, kvitton. själv tyckte jag att jag gjorde ett bra köp, värderar min till mer än vad du gav för din. Men det skiljer ju en hel del i pris mellan 318 och 325. men jag tror att du gjorde ett bra köp 9500 mil är ju ingenting, så är den välskött lär den ju hålla hur länge som helst. Så 65' var nog billigt, men ett tipps är att kolla upp om den verkligen har gått så lite... //Daniel |
|
Kowalski |
Den verkar vara oskruvad. Två tidigare ägare enligt vägverket och enligt besiktningspapprena hade den vid förra kontrollen gått 8450 mil (december 00). Enligt M-testet var kompressionen lika bra som en på en ny bil och de sa att det var en bra bil. Inga glappa spindelleder, bakvagnsbussningar eller sliten vxl-låda. Enda problemet var rostig batterihylla och att lambda värdena var lite högre än normalt (men ej över gränsen). Ville helst ha en 325:a men är i saftigaste laget map försäkringspremie. |
|
Hej. Låter som ett rimligt pris. Inte för högt eller lågt. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.