|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag blir tokig på min knapp för att öppna bagageluckan. Alltså knappen nere till vänster under ratten. Den öppnar ju bara det lilla brevinkastet till bagagelucka. Vem använder ens det på en F07? Hur som helst så vill jag att den knappen öppnar hela bagageluckan och lyckas inte lista ut hur man ändrar det. Någon vänlig själ som vet hur man gör och vill berätta det för mig? /F | |
|
Är det samma problem med knappen på Fjärren? Om det är det så kan det kodas om, borde vara någon av dessa: CAS => REMOTE_KEY_SPECIAL_FCT CAS => REAR_SCREEN_IS_PRIMARY CAS => OPEN_RSCR_WITH_REMOTE_KEY_SPFN CAS => USE_FBD4 CAS => OPEN_RSCR_WITH_PUBU_A_PILLAR OPEN_RSCR_WITH_REMOTE_KEY_SPFN should toggle the small and big hatch between Buttons 3 & 4. |
|
|
Tack. Knappen längs ner på fjärren funkar fint. Även om det är lite störigt att larmet går om man håller in knappen lite förlängd. Jag har snurrat runt i ISTA men inte hittat något. Är förvisso ganska ny på ISTA. Ingen av dina förslag reglerar knappen under ratten väl? Man tycker ju också att det borde finnas något alternativ som inte innefattar ISTA. Känns väl avancerat för en användarfunktion. Men jag kör ISTA som sagt så finns det ett sätt i ISTA så blir det kanon. |
|
|
Länk |
|
| Läckert. Många tack! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.