|
|
|
|---|---|
|
Jag har en 525 -93, problemet är att det luktar bränt ur kupe fläkten,men fläkten går på alla lägen förutom att jag tycker det är dåligt flås i den,det kommer fullgott med värme, problemet uppkommer helt olika inge gemensam nämnare tex full fläkt eller full värme utan kan komma vid låg värme och mellan fläkthastighet.Vad är felet????? | |
|
Hej! Jag har samma problem på min 525 -94, kan lukta bränt lite närsomhelst, det hände några gånger förra hösten/vintern också men inte under sommarhalvåret, dvs händer bara när man har vridit på värmen. Garre |
|
| Hej! När bilen har varit kall och man vrider på värme kan det osa till lite litegrann... Men om det osar hela tiden så kan fläkten vara påväg, eller om ni har kupéfilter i era bilar så kanske det sitter igen och fläkten går tungt och därmed dåligt blås. Kolla era kupéfilter som första åtgärd. | |
|
Jag har bytt k-filter nu i sommras så det är schysst. Det luktar lite grann som en överhettad hårtork.(kommer ihåg från när man var liten) Garre |
|
| Ja så luktar det i min bil också, fast bara en kort stund innan det hunnit blivit varmt i kupén. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.