|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Jag tänkte jag skulle uppdatera kartorna i min F07 och har då listat ut att man måste ta redan på vilken version man har och på det viset få koll på vilka kartor man ska köpa. Men i mitt fall står det testmap 2008-2. Vilket inte ger mig någon ledtråd till vilka kartor jag ska köpa. Någon med en F07 som kan kolla vad för version det ska va? Med vänlig hälsning, Fred | |
|
Ring till BMW-återförsäljaren och prata med reservdelsförsäljningen. Dom har full koll på det. Jag ringde min återförsäljare och då tog dom fram rätt karta på en original USB-sticka som jag fick köpa tillsammans med en aktiveringskod. |
|
|
Tack. Ska kolla med dem. /F |
|
|
Om du vill betala väldigt mycket så kollar du med BMW. Vill du betala mindre och få samma sak så kan du t ex kolla med www.bimmernavi.net som fixar det du söker. Med tanke på att du har en så gammal version (2008) så kanske det blir svårare att få till det i ett svep. Men dom har en frågefunktion och dom brukar svara snabbt. Har själv utnyttjad dom sedan iaf 7-8 år tillbaka. Alltid snabba och hjälpsamma. BMW brukar ta 500 för kartan och 1200-1500 för koden..... Jag köper koden för 20 Euro och har gratis karta.... Valet är fritt :-) Niklas Fransosen |
|
|
Tack Niklas! Jag kopplade upp bilen med Ista igår och kunde då se vilken version på karta jag ska ha i bilen. Så klockrent med bimmernavi-tipset. /F |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.