|
|
|
|---|---|
|
Tja. Ska hjälpa en kompis att hitta rätt navigationsmodul till hans Mercedes. Kan tyvärr inget om merca. Det är en GLK 220 från 2014 Vad jag hittar är det Becker modulerna heter. Men efter har studerat real oem så hittar jag inget artikelnummer på modulen (inte original del?) Någon här som kan mer om Mercedes som kan berätta vilken modul jag ska ha och var man kan hitta dom (helst i Sverige ) | |
| Prova bildelsbasen.se | |
| Det här är inte svar på din fråga riktigt men när ni ändå tar ut enheten, montera en carplay box istället. Gjorde det på en kompis GLK och bilen kändes 10 år nyare efteråt. Länk | |
|
Han har en mindre skärm som sitter nere i konsollen. Är det du länkar till inkl nyare skärm som sitter högre upp eller rent av något större paket av navi som Mercedes har? |
|
| Det jag länkar till är bara en insticksmodul som arbetar tillsammans med originalskärmen. Min kompis har stora skärmen som sitter högt upp. Kanske finns alternativ till den lilla också. Ville bara nämna förslaget eftersom det fungerar mkt bättre än originalnavin. Hans GLK är från 2011. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.