|
|
|
|---|---|
|
Aldrig hänt innan, har alltid bytt bilen innan lånet gått ut!... men jag är sååå nöjd med M340 touring samt den har rullat minimalt (ty Covid) så jag planerar faktiskt att ha den ett antal år till, roligt med en sexa före elbilar är ända alternativ. MEN... ni som är mer erfarna än jag, när kan har BMW finansiering med 50% restskuld på 3år, var har man för alternativ när lånet löper ut samt vad brukar BMW själv föreslå? Lösa restskulden 100% ? Förlänga lånet med 3år, med restskuld, utan? Jag tänker främst att jag skulle egentligen bibehålla nuvarande månadskostnad, är det möjligt? | |
|
Jag köpte min 545e för 7 månader sen också med 50% restskuld på 36 månader har nu i dagsläget betalat med extra amortering nästan 50% av restskuld med den takten jag betalt blir jag nog kvitt restskulden innan 36 månader löper ut. Ringde och frågade BMW finans och dom sa att man kan lägga upp samma upplägg ännu en gång. Då behåller man ju också samma månadskostnad. Lösa lånet går fint med så klart . Extra amorteringar sänker ju månadskostnaden vilket jag vill med tanke på räntan som är hög |
|
|
Tack! @catch_me |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.