|
|
|
|---|---|
|
Finns det ingen som stött på samma fel ? Att lyset till hastighetsmätaren ( och vissa knappar ) blinkar och till slut blir helt svart vet inte ens vart jag ska börja kolla efter felet :*( Petter Gjerswold | |
|
Ja det är väl LCM som sköter det där. Ser det ut så här? Surt, jag vet ju att du bytt den hyfsat nyligen. Kanske värt att öppna upp den och kolla efter dåliga lödningar eller dylikt. Mvh Ola Min webshop: Länk Mina bilar: Länk |
|
|
När jag googlar runt på detta verkar det i många fall vara kortis någonstans. Typ lös kabel som ligger emot. Jag skulle ha kollat bakom stereo etc och sen också fundera på om jag varit och grävt någonstans i bilen. Mvh Ola Min webshop: Länk Mina bilar: Länk |
|
| Jag tror jag hade det problemet på min E36. Då var det kabelstammen till baklucka som slitit på kablarna och resulterat i en kortis. Påverkade belysningen på instrumentpanelen och ett bakljus. Skar upp stammen och bytte de slitna kablarna, det var inte bara en det handlade om. Men då var det en säkring som konstant gick, har du någon säkring som går? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.