|
|
|
|---|---|
|
Hej funderar på en 440i 2018 . Är det nåt speciellt o tänka på innan ev köp ? Tack på förhand . | |
| Miltal? | |
| Försök att hitta en med MPPSK. | |
| Milen är runt 9000 . Vad är mppsk ? | |
| M Performance Power & Sound Kit, typ steg 1 från BMW och det bästa sport avgassystem du kan få till bilen. | |
|
Ja tror de räcker med 326hk till o börja med iaf . Sen kanske man vill ha lite mer men tja jag ska kolla på bilen till veckan kanske sitter lite gosaker på den redan . Har försökt få tag i förra ägaren utan o lyckas . Får väl ta en carfax . |
|
| lappen540: Då ska det inte vara några konstigheter. Personligen hade jag kollat att det sitter korrekt däck på bilen. Xdriven kan vara känslig mot häxblandningar av däcktyper. | |
|
Verkar väldigt välskött och välservad .så jag antar de haft full koll på de.men vi får se till veckan , |
|
| Hmm så vart de en 440ix trots allt väldigt fin o välskött . Nu ska jag bara få tag i utrustningslistan med (hur man nu gör de ) men de finns de nog nån här som kan tala om för mig 😀 | |
| Skicka PowerPost med registreringsnumret så hjälper jag dig. | |
| Vart får man tag i en effektljuddämpare? Nån som provar köpa m-performance från t.ex tyskland ? | |
|
Så du fick dig en 440i. Jag känner inte till om 2019 har "Engine Sound" menyn men jag har den satt till Sporty för jämnan och min (M440i G22) har minne för det, (Och stängde dessutom av "Active sound design" med Bimmercode.) Efter en kort uppvärmningstid efter kallstart öppnar högra ljuddämparen och det gör hela skillnaden, tycker jag. Har du inte den menyn, eller är ändå för tam? |
|
| Jag har inte dämparn . Bara orginalet .så jag vill gärna ha en m-performance dämpare | |
|
Leebmann har det mesta. Dock- vet inte om det är så prisvärt att köpa från Tyskland med dagens SEK-EUR kurs. Även hos svenska BMW återförsäljare kan du köpa m-performance pryttlar. Länk |
|
| 1007 € kontra 20 000 så kan de nog bli billigare nån tusing iaf | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.