|
|
|
|---|---|
|
Länk Heter tydligen MVR något. Känner Ni igen dom eller finns de bara på den amerikanska marknaden? /Manray/ | |
| Fan, vilka grymma fälgar...sitter som gjutet... | |
|
Länk Mvh / Malte |
|
|
Tack Malte! Ska kolla upp vem som är åf för de i Sverige. /Manray/ |
|
|
Det var riktigt feta fälgar... skit grymma alltså. Manray: Säg till om du hittar vem som är åf för MVR |
|
|
S 328 R; Har mailat de, väntar på svar! Återkommer... /Manray/ |
|
| Manray: Låter skit bra. | |
|
Fick svar; Inga åf i Sverige! =( Fick iaf med en prislsta på allt de har så ifall någon undrar något, fråga! /Manray/ |
|
| Kan du ine maila listan till mig??? | |
|
Självklart! Listorna borde ka kommit nu! /Manray/ |
|
M3_BMW |
Kan du inte maila listan till mig också? Fanns det åf i Norge eller Danmark? BMW M bilar, när du älskar att köra. |
M3_BMW |
Länk säljer fälgarna också. Ett bra företag som ligger i England. Dom säljer förutom MVR också Hamann, Hartge, AC Schnitzer & Alpina. BMW M bilar, när du älskar att köra. |
|
M3_BMW; Har mailat. Grym sida förövrigt! /Manray/ |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
kostigt, att det säger så i mailet. Läser man på sidan: MVR ist in folgenden Länder vertreten: Belgien, Brasilien, Dänemark, Dubai, Frankreich, Griechenland, Groß Britannien, Guatemala, Hong Kong, Island, Italien, Japan, Korea, Niederlande, Norwegen, Russland, Schweden, Schweiz, Spanien, Süd Afrika, Taiwan, USA Schweden fick jag lära mej att betyder Sverige ;) |
| Manray: tack för mailet... ska kolla in priserna. | |
|
Vill oclså ha prislista!!!=) snyggare fälgar får man leta efter!!! Lennart_g@swipnet.se |
|
|
Hur får jag tag på dessa fälgar?? Vad kostar de?? Mip |
|
| Dom finns i tyskland,vi tänke köpa sånna till våran M3:a men dom va för dyra...kom inte ihåg va företaget hette,men dom kunde levera till sverige om man ville!! | |
|
Om de är dyra i Tyskland så kommer de att bli svindyra om en svensk ÅF tar in dem.. LazerEye:Du har ingen aning om vad de kostade ??? Men de kan ju alltid skicka prylar till sverige.. (de flesta verkar gå med på det.. Det kostar CA 500:- att skicka en pall med fälgar (4st 18" ca 100Kg).. Inte mycket om man jämför med här hemma.. |
|
|
hmmm...kom inte riktig ihåg va han sa om priset,min tyska är inte 100% heller så ja fatta inte allt han sa...om ja minns rätt så va de en kopia på orginalet,men de spelar väl ingen roll? skulle gissa på att st-priset ligger runt 3000:- men de är värt för dom är grymt snygga!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.