|
|
|
|---|---|
|
Hej! Tänkte höra vad jag kan få för min 518-86a Bra skick!Nybesiktigad+skattad fin i plåt och inredning. absolut ingen rost undertill!. sänkt med bilstein sprint nya hjulager runt om!bakvagnsbussning, termostat, motor 15000mil kaross 30000mil.taklucka, servo,stereo.fina sommardäck på orginal fälgar+ nya vinterdäck på 16alu.Vad kan den vara värd? | |
|
10? Mvh Janne. |
|
|
Den är väl värd bensinen i tanken och vägskatten :) Sälj i delar istället. //Marin |
|
|
En bil under 5 papp är ingen bil,det är ett objekt ;) Hoppas ni(Marin) insåg att det jag skriver om är bilar :) Allvarligt så är en E28 ett väldigt underskattat fordon o priserna därefter,men inte tycker jag ovannämnda beskrivning lutar åt ett objekt iaf :) Mvh Janne. |
|
|
Jag tycker att priset bör ligga mellan 5000 och 10 000kr. Sälj den inte för under 5000kr om du verkligen inte måste bli av med den direkt. /Anders - som köpte en 528 igår för 2000kr, DET är ett objekt :) |
|
|
Tror det blir svårt att få ut 10000 när det står 30000 mil på mätaren. Men det är ju väl värt ett försök. Runt 7000 skulle jag tro du får. ______________________________ Mvh Tomas 735iA -88 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.