|
|
|
|---|---|
|
E34 M5touring - BL01003 - en av de första som byggdes i Garching…. har varit undanställt under 20 års tid ?? - Länk E9-Coupe Register Sverige Global E34 M5touring Registry | |
|
Klassiska 12 kmil, UK via Italien, skeptisk. Känns spontant osannolikt att den bara skulle ha rullat 12 k mil. Utifrån bilderna så skulle jag lägga till åtminstone 10 kmil på den, kanske 20. Den ser ju faktiskt vissen ut och ser ut att vara till stora delar "garagelackerad" ? Länk Länk Länk osv. Ser det ut så på bild är det nog inte bättre i verkligheten. Ett renoveringsobjekt kort sagt, för £22.472 (nuvarande bud). Kräver ju närmast en omlackering och börjas det rotas i en bil i detta skick så lär det inte sluta med det. |
|
|
@Birka - håller med att det finns anledning för stor försiktighet OM man nu har ett intresse i bilen. Bl.a. undrar jag över ,servicen’ som har utförts efter 20 års undanställning av bilen = £ 30 i arbetskostnaden inkl. första besiktning (MOT) efter 20 år !!?? Vad som hade behövts som ett minimum är nog en komplett ,Inspektion II’ och säkert en del därutöver. - Vad det gäller lacken och de skuggar som verkar synas, så bör man nog ta lite hänsyn till backgrunden, som även den visar solsken o skuggar. Det var nog inte ett så lämpligt ställe för fotografering i vad som verkar låg stående solsken bakom ett träd eller en buske ? E9-Coupe Register Sverige Global E34 M5touring Registry |
|
|
Det där är inte "skuggor", utan just spåren av någon riktig amatör som sprejat "själv hemma i garaget". Syns det så på bild så lär det inte vara vackrare i verkligheten. Se ex. sista länken ovan av de tre, bilden kring dörrhandtag v-bak (och förstora). Jah, stigit över £1000 sedan jag tittade i går och det är fem dagar kvar. |
|
| Birka, om det är en dålig lackering som syns så är det där sämre än garagelackering. Jag tror skuggor och ljus från omgivning/blixt är en del av svaret för annars så kommer ju köparen vända i dörren live. | |
|
Vilken kul upplevelse det blir för köparen då för han måste ju betala innan han får se bilen. Så nöjd man skulle bli. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.