|
|
|
|---|---|
|
Kollar på att införskaffa en SUV/SAV och har börjat kolla på X5 M50D då bensinarna är orimligt dyra att försäkra. Funderar på denna som ligger helt ok i prisnivå dock är den 7-sitsig vilket är något jag inte behöver samt snart 15K mil med tanke på maskinskadeförsäkring. Vad tycker ni om detta exemplaret? Länk Är lite osäker på om den har någon åtråvärd extrautrustning, läser en del här på AP om adaptiva dämpare samt styrning mm. Finns det något jag missar i utrustningslistan? Länk | |
|
Grym motor! Maskinskada spelar ingen för de flesta bolagen har 8år/12k mil som gräns med enstaka undantag. Stor och tung bil ,kolla om fram och bakvagn blivit åtgärdade för det kommer mellan 10-20 k mil beroende på. www.bilpriser.se kan ge lite vägledning. Den har adaptivt M chassie det är detsamma som adaptiva dämpare, ställbart chassie. 7-sits är ett ovanligt och eftertraktat tillbehör när barnfamiljer ska köpa den efter dig om säg 3-5 år så gör du det lite enklare för dig. Den har en vettig utr spec. Skärmar bak kan också göra det attraktivt för en barnfamilj att köpa ngn gång i framtiden. Men som jag sa, stor tung bil, stora däck, mkt hk. Allt kostar lite mer än en vanlig bil och stora fossilbilar är inte lätta att sälja idag och lär inte bli lättare i framtiden men du verkar vilja njuta av det så varför inte. Jag hade kontaktat Mbilar i Örebro, den aukt verkstaden som finns och bett dem gå igenom bilen en timme eller två på verkstaden. Sen offert på det som behöver fixas=bra prutunderlag. Koll om det finns servicefakturor bakåt och samma brukare sen 2019. 6 brukare totalt och den har leasingspärr. Mvh Asken som åker i3:)) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.