|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
|
>>> ivarzon <<< Ja jag hänger då av Corrados och 325:or så man blir ju nästan less =) _____________________________________________ Länk |
|
EMS |
Har hört mig runt lite på NA. Verkr som att en 100 turbo för 20 papp inte är omöjligt. Och läggr man ner 10 k till, så kan man lätt få en maskin på över 300hk!!!! Kanske dags att låta 3an vila över vintern, och gasa skiten ur en fyringare. Tydligen så ska man försöka hitta en 88 eller nyare, ska vara m.k.t. trevligare innredning på de. |
|
Ful, kantig, ursch!!!!!...inte!!. 1983 var audi "urquattro" världens snabbaste fyrhjulsdrivna bil. Roligare bil på vinterföret får man nog allt leta hårt på. Jag hade då aldrig problem med bmw:s motsvarande till urquattron (m3) när jag körde orginal. Men jag kan tänka mig att i högre hastigheter går det inte så bra pga 4-hjulsdriften tar en heldel. Så ser ni en sådan .....Respekt om jag får be =) mvh Tony J |
|
| dom är ju fyrkantiga och ser riktigt illa ut | |
Perkka |
Urquattron e ruskigt j*vla snygg.. Men visst e M3 E30 snyggare :) Mvh Per If everything seems under control, you`re just not going fast enough! |
|
Urquattron är ju riktigt snygg. Men 100an kan man väl inte beskylla för att vara snygg. Men goa att åka. Polarn hade en 100 turbo quattro och den gick riktigt bra. tonyjgetb Jag vet inte om fyrhjulsdriften tar så mycket i farten heller. Jag tycker det driver på bra som tusan i höga farter med och otroligt stadigt. Har lyckats att dra upp min i 270 (mätarfart 250 kanske) o den ökade fortfarande. org 220hk. |
|
| men ni måste hålla med om att e21 är bra mycket finare | |
|
Tjena! Här ser ni att en sur BMW M3 - 321hk blir frånåkta av vad som helst!! Länk Kolla övriga filmer Mujaffa rules! NOT!!! Mats Mojaffa rules!!! |
|
|
1. Föraren i M3`an verkar inte riktigt veta var gaspedalen sitter nå`nstans.. 2. Hur mycket original är den där 240`n?? Knappast särskilt mycket.. i ett av filmklippen säger ägaren (?) att det ligger 400-450 hk under locket.. /// Ett halvårs abstinens... |
|
|
Men visst var det lite impregnerande när han åkte ifrån 500E`n.. lite taskig vinkel på kameran men det såg iaf. ut som om mercan fick pisk.. /// Ett halvårs abstinens... |
|
|
Denna tråden börjar bli väldig väldigt lång. Ja håller fast vid att Urquattron e kantig ful och hårtorks försedd. |
|
|
Och jag håller med wendtan. nu kan vi ge upp? |
|
|
jag håller med wendtan att Urquattron är gräslig Livet börjar vid 180 |
|
|
Bra, okej då är vi alla överens. Jag förklarar denna tråd härmed avslutad. |
|
| Okej alla är överens ????????????????????? | |
EMS |
Skulle villja ha en ändå!!! ( Nu är det klart ) |
| Intressant läsning. Undrar hur snabba de nyare Quattron är? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.