|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ett av bakljusen på bakluckan har gett upp och är av LED-typ - artikelnummer 63216900217 Nu har dessa slutat tillverkas av BMW och är slut i lager. Hittar olika eftermarknadslyktor tillverkare: DEPO /TYC eller ABAKUS eller QR-parts Tacksam om någon har erfarenhet av vilken man skall köpa? | |
|
Hej igen! Någon som har lite input? Har googlat men inte hittat något om Abakus eller QR parts? Samma sak från Kina elller?! |
|
|
Generellt skulle jag föredra original - har du kollat skrotar i Sverige och Ebay? Det borde finnas relativt gott om baklyktor till dessa bilar - det brukar vara lite värre med främre delar då de flesta bilar krockar med fronten först... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Tack Johan! Har kollat bildelsbasen men det var klent! Annars vet jag inte hur det är i Tyskland. Några tips var man skall leta? | |
|
Ebay. Jag köpte fin-fina original strålkastare för minipeng. Länk |
|
| Tack för tips! Typiskt då jag inte hittade fina begagnade förut… har köpt nya på eBay och väntar spänt på om de är liknande OEM. Återkommer! | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Nu är det ingen E39... men jag köpte Depo baklysen (alla 4) till min E46 M3 racebil då jag inte tyckte att det var värt att köpa original för 4x pengarna. Kvaliteten verkar alldeles utmärkt och likaså var passformen och utseendet. Sen återstår det att se hur väl kvaliteten håller sig över tid. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.