|
|
|
|---|---|
| Idag har jag gjort det.....bytit 325:an (e30) mot en 318IS E36 -93, fast antagligen så är det topplockspackningen som har gått på den eller i värsta fall så lär jag byta topp, men jag vet fan inte än om jag gjorde ett kap, det är lite små fix på den, nån som vet vart man får tag på en beg topp isåfall? och passar 4 dörrars M-fronten även på en 2 dörrars modell? | |
|
Va har du för symtom på den då?? |
|
| Den drar vatten som fan och vitryker! | |
|
silwer, du får skriva in 325:an under "har ägt följande BMW" under användarinfo och skriva in 318is:en under "äger följande BMW" :) Mvh Micke t |
|
| Men hallå? jag böt bil för typ 10 minuters sen.....jag hinner! | |
|
det kommer kosta en hacka va ca 6-8000:- |
|
|
Tjenare. Köpte en sotningssats från Motornord för 1200:- till min E36:a. Sen köpte jag lite olja och glykol för 500:-. Kompisen min som hjälpte mig fick 1000:-. Oljefilter 100:-. Dvs det kostade mig ca 2800:- med allt. Så om du har en kompis som kan hjälpa dig, så blir det inte så dyrt. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
ja om inte hela toppen e kass :-(( |
|
| fläktremmen gick av. han körde cirka 1 mil, vad tror ni? e toppen paj? | |
|
Två viktiga faktorer.... hur långt gick tempnålen och hur mycket tur har du ;-) /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk |
|
M-Mag |
Böt? vad betyder det? "Your Toyota is not fantastic." |
-RW- |
min gammla 520i-89;a kokade engång och då var det kört. Toppen, Ventiler allt gick åt helvete. Kolla på oljan om den är blandad med vatten.(gulaktig). Jag tyckte också att min drog vatten som bara den, kollade olja då såg man att det var där den rann. Har du tur så är det vara blockpackningen som har gått på din bil. MVH Running Wild ---------------------------- Länk |
M-Mag |
Anders S: Jösses vad allvarligt det blev, vi lägger ner det innan det går för långt. "Your Toyota is not fantastic." |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.