AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.785

var ska jag köpa mitt sportsystem?*suck*

Sida 2 av 2
ant
LazerEye: dom är ju inte omöjliga när man pratar med dom.. kan mycket väl tänka mig att dom kan fixa enkelrör om du vill ha det.. enklast är väl att snacka med dom direkt.

=============================
Länk
Jo,de e ju sant....har du tel.nummer eller nå mailadress till dom som man skulle kunna få...?
Adam318
Du kan ju inte betala över 4000:- för ett avgassystem!

Om du är lite händig, eller har en kompis som är. så drar du till din lokala bildelshandlare (mekonomen t.ex) och köper lite rör, böjjar, ljuddämpare och ett DTM-utblås.

Har kollat lite på Simonsrör till min egen 318iS och utan utblås kommer man under tusenlappen. Ett DTM-utblås kostar väl en 500-600:- tror jag. så 16-1700:- borde det bli med lite marginal. På Mekonomen i Skellefteå är det för övrigt Simons-rör (ray.se) som dom säljer löst, mest för att dom är väldigt dåliga på att leverera.

Det är mitt tips.

btw. låter som du tänkte ha dubbla rör? Det är ju inget obligatorium bara för att du skall ha ett DTM...

------Sign.------
Brings Me Womens?
ant
LazerEye: dom har ingen hemsida eller liknande. antar att det är för att hålla kostnaderna nere. men ringa kan man ju göra. 021-305590 är nummret. Pilgatan 6 västerås finns dom på.

=============================
Länk
jeppe_L
lazereye: ett dtm system från katten o bak hos bildelsimporten,,,,jag tycker också det e dyrt...

adam318: jag var också inne på att bygga ett själv...men jag e mycket tveksam på att det blir bra....det e ju svårt att få reda på dom rätta graderna på böjarna m.m

18 åring med BMW:) önskas köpa bakaxel till 318i ,en 91a!!
Jo,bildelsimporten brukar vara rätt dyra...men dom brukar ha rätt bra kvalité på sina saker....!
Jo
635
Jojje
Bmw 428i Coupé M-sport 2016..
Jag köpte mitt 2x2,5" till 325 E36 på Ray(simons) dubbla DTM utblås.Lätt att montera,och lagpm ljud.Gav 2300:-

Före dettingar:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00...R.I.P
jeppe_L
ray.se har jag lagt ner föör gott!
Ma
1.746
Magnus M
i4 M50 2023
M1000XR 2024
Tja, jag kom då åt deras sida just nu... så inte har dom lagt ner ännu iallafall.

------------------------------
Magnus M, BMWcs NORD 4047
------------------------------
325iX -87
Opel Sintra 2,2 DTI -98
Länk
Nuvarande åk:Länk
Gamla bettan: Länk
jeppe_L
dom har inte lagt ner!!jag har tröttnat på dom---

18 åring med BMW:) önskas köpa bakaxel till 318i ,en 91a!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.