|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
jeppe_L |
jag har gett upp simons...för dom leverar ju aldoig några:(.....jag vill inte lägga ut för mycket.. 2000 till 3000 typ... 18 åring med BMW:) önskas köpa bakaxel till 318i ,en 91a!! |
| Ferrita kostar väl lite mer än 2000-3000:- kanske,men jävligt bra saker...Ett supersprint då? tror dom ligger runt den prisklassen du vill ha.... | |
jeppe_L |
vem säljer supersprint då??? 18 åring med BMW:) önskas köpa bakaxel till 318i ,en 91a!! |
|
Kolla på Motornord,dom kan ha! www.motornord.se |
|
ant |
jag hade ferrita i tankarna till min 318is 16V -91. ringde och hörde.. skulle kosta 4500 spänn och väntetiden var två månader.. för lång väntetid och lite dyrt.. men har dom färdiga sportsystem på hyllan kan det kanske bli billigare.. mitt skulle ha byggts på plats i köping.. nu får nog avgaspiraten i västerås bygga mitt istället.. dom har helt ok priser och sist dom byggde så var jag helnöjd.. dom har byggt på min polares mazda 323 (suck). tucka vad man vill om bilen men det låter grymt läckert om den nu iaf.. =) mitt system som jag ska bygga kostar 2200 kronor inkl. slutrör |
|
Tjena Jeppe! Bildelsimporten i Uppsala säljer Supersprint! Rekomenderar deras sportsystem stark! =) Mvh Tobbe |
|
jeppe_L |
okej:) hur får man tag i dom?? har dom nån hemsida? 18 åring med BMW:) önskas köpa bakaxel till 318i ,en 91a!! |
| www.bildelsimporten.nu | |
jeppe_L |
jag funderar på ett sånt system med ett slutrör som e 100mm.vad tror ni om det??? ljudet bör ju bli coolare??? (vill egentligen ha dtm...men över 4000spänn e lite väl mycket, jag vill inet lägga ut för mycket) 18 åring med BMW:) önskas köpa bakaxel till 318i ,en 91a!! |
| www.ray.se | |
jeppe_L |
ray.se suger stort!!!!dom leverar ju aldrig nåt till nån....(bygger inga) 18 åring med BMW:) önskas köpa bakaxel till 318i ,en 91a!! |
| Jo...Ray.se är väl inte den bästa sidan man kan hitta...men va har du tänkt dig för system? hur många tum? dubbel eller enkelrör?? | |
jeppe_L |
jag vet inte riktigt...jag vill helst ha med dtm stuket...fast det får väll bli ett enkelrör...för dtm är lite väll dyrt...:( 18 åring med BMW:) önskas köpa bakaxel till 318i ,en 91a!! |
| Okej...om du ska ha ett enkelrör kan du ju bygga ett eget rör som du vill ha det,finns ofta lösa delar hos dom som säljer vanliga system....men de kräver i försej lite arbete å lite kunnanade.... | |
jeppe_L |
är det inte lite maffigt med 4400:- för ett system från kat o bak(med dtm)??? det e ju inte i rostfritt ens.. 18 åring med BMW:) önskas köpa bakaxel till 318i ,en 91a!! |
ant |
jeppe_L: vart bor du? bor du i närheten av västerås kan du ju svänga förbi avgaspiraten och höra vad dom ska ha för att bygga ett system till dig med dtm pipa.. dom brukar ha bra priser ============================= Länk |
|
ant: Hur mycket kan avgaspiraten ta för ett typ 2,5 tums rör från katten å bakåt?? |
|
ant |
på min 318is -91 skulle det kosta 1800 plus slutrörs kostnad, monterad och klart. ============================= Länk |
jeppe_L |
jag bor nere i skåne vid malmö....så det e ju en bit:( men e det nån som håller emd på att det e rätt dyrt medd 4400??? 18 åring med BMW:) önskas köpa bakaxel till 318i ,en 91a!! |
ant |
jo jag tycker det verkar lite överpris med 4400.. och ja det blir ju onekligen en bit att åka.. =) ============================= Länk |
|
Va är de för system som kostar 4400:-? låter dyrt... ant: vet du om avgaspiraten kan göra enkelrör bara efter katten...har nämligen dubbelrör hela vägen nu,men vi ha enkelrör efter katten... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.