|
|
|
|---|---|
| Är det bara jag som tycker E46:orna är dyra? Fasen vissa 98:or är ju till salu för 200 tusen, är inte det svettigt? Tänkte försöka få tag på en till sommmaren, borde iofs gått ner lite tills dess.. | |
|
98:or för 200, då är det förmodligen en 328 eller 323:a. Vill man ha färre dörrar än fyra ligger dom troligtvis ännu lite högre... Visst, priserna lär nog gå ner en del till nästa sommar. Men då är det kanske svårare att hitta lågmilare också. Vad är du efter då, jag menar det är rätt stor prisskillnad på en "enklare" utrustad 318 som gått en del mil jämfört med en 328-coupe med mkt utrustning och få mil. Mvh Anders S. |
|
|
Hittade dessa, stor skillnad i pris. Men också på vad man får kanske.. Länk Länk Mvh Anders S. |
|
| Ja det är ju en 328 jag är sugen på, en coupe skulle inte vara så dumt heller..men det vette fasen hur jag ska göra. Stod (eller står fortfarande) i valet och kvalet mellan en 328 eller en M3:a. Finns en 97:a på börsen för 165 tusen..då blir man ju faktiskt lite sugen, men man ska ju ha råd att äga bilen också.. | |
|
Tycker nog att priset är i överkant på 328:an iof... Mvh Anders S. |
|
|
E46 är prisvärda, tycker jag. De är dyra i förhållande till E36 men det är en snuskigt mycket bättre bil. Har haft båda och det är stor skillnad. Har du inte för bråttom så vänta till nästa år. Då fyller 98orna fem år och då brukar värdet falla en del. Men ska du bara ha d*t kul ska du köpa en E36 M3 i stället. 328 är lite för civiliserad, 330 är mer lyckad i det avseendet. My Bimmer is my mistress |
|
| 328an är väl nästan 30k för dyr. | |
|
E46:an kommer att finnas i 5 år till, eller nästan iaf, de kommer en ny 3:serie var 9:onde år. De får värdet att vara stabilt som fan. E36orna stog ju högt fram till ca 99-00 sen föll dom med besked. Inte svårt o läsa trenden direkt. Den som har flest BMW när han dör vinner! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.