|
|
|
|---|---|
|
Hej, har någon testat denna? Blir lite sugen men kanske helt onödig produkt..? Länk Mvh /B | |
|
Hej. Jag fick min tork förra veckan. Jag har bara hunnit med att blåsa av min mc efter tvätt. Kan säga att den är mycket bra att ha till en mc som har så många skrymslen och vrår. Tänkte även på att slangen och luften blir varm även om man inte har värmen påslagen. Man ska nog ha en något lackskydd på bilen som gör att vattnet rinner av lätt för bästa resultat.Kan rekomendera. |
|
|
Ännu en pryl som tar plats i garaget och bara går att använda till en sak... ;) Ibland har jag använt tryckluft från kompressorn jag har i garaget för att torka av nytvättade bilen. Funkar rätt hyffsat, särskilt om den är "nyvaxad" och ren. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Jag har använt Kärcher fönstertvätt med den breda gummiskrapan. Finns 2 storlekar viket betyder att man kan komma år svåra ställen också. Batteriet räcker ca 25 min innan det är urladdat. Kostade 750 kr. |
|
|
Det man kan "behöva" är en (enklare) blås för att få ut vatten under rutlister o.dyl. för att undvika rinn som kommer fram efter att jag torkat med torkhanduk (typ Sonax och baddar, stryker inte längs lacken). @AnderZ007: Jag har sett vad gummiskrapa kan göra (antagligen flygrost som satt kvar efter tvätt men följde med skrapan) så den lösningen går bort! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.