|
|
|
|---|---|
| Jag undrar va NFS.nu har för leveranstid... | |
|
Varför ringer du dem inte och frågar? Har de grejorna på lager så går det snabbt, men måste de beställa in så kan det av förklarliga skäl ta lite längre. Leveranstiderna beror för övrigt oftare på posten än på företaget som skickar varan. Annars kan jag varmt rekomendera NFS, men ring dem och fråga efter leveranstiden på den specifika produkt du vill beställa! Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Okej. Tack för svaret MVH //Jonas |
|
|
Jag har usla erfarenheter av deras leveranser. Det gick 3 månader första gången (M-mattor). Andra gången jag beställde grejer så tröttnade jag efter 2,5 månader. Mailade vid ett flertal tillfällen och avbeställde, men beställningen togs inte bort i alla fall. Sen efter mycket om och men så ringer DOM mig och frågar om jag fått mina grejer... Hmmm Nej, säger jag. De har jag ju avbeställt flera gånger via mail och fått bekräftat av er... Okej, då tar vi bort den beställnigen då, blev svaret. (Och det funkade). En kompis till mig har ännu värre erfarenheter av dem. Clyzzon, du kanske vill berätta själv!? :-) Summa sumarum: Bra grejer! Usel leverans. Tror att NFS vuxit lite fort kanske. /Per |
|
|
hmm har bara handlat direkt av dem i malmö. och lämnat min bil hos dem för reperation en gång också. tyckter de e väldigt shysst och bra folk där. |
|
|
Jag tycker oxo dom e bra!!!!!! |
|
|
Har bara bra erfarenheter av NFS, de gånger jag beställt har det bara tagit några få dagar innan jag fått grejerna på posten. Mvh / Malte |
|
|
Hej hej! Ja kan inte göra något annat än att hålla med ///M, jag kommer då inte att köpa något mer utav dem. Det hela började med att ja gjorde en beställning, väntade 1 månad (tror ja) utan att inget kom, då ringde ja till dom och frågade vad dom höll på med, då sa dom att de skulle skicka sakerna till mig snarast, okej, va juh inget mer med det..då skulle det juh bara ta en vecka på sin höjd så skulle ja få grejjerna. Men inte, dröjde några dagar sen fick ja ett mail med "ändrad orderstatus" där stod det att dom väntade på att få hem sakerna, blev då lite irriterad så ja skickade ett mail om att ja vill avbeställa, dom svarade och bad mig skicka id.nummer och de gjorde ja, dörjde nästan en månad så fick ja ett mail till utav dem, "ändrad orderstatus"..jaha?!?, grejjerna som ja avbeställt fanns nu hemma och skulle skickas till mig, ja mailade till dom och frågade vad i h-vte dom höll på med, dom förstod inte och sa att ja inte hade avbeställt, men ja hade sparat mailet så ja skickade upp det igen. Men hur som helst så kom sakerna till mig efter ca 2 ½ månad, tycker att det är dålig service! Men som ni säger, dom har fina saker..men ska man behöva vänta flera månader? /clyzzon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.