|
|
|
|---|---|
|
Jag köpte nyligen en F07 2015, lyckan varade inte länge förens bilen började strula. Felet urartade sig på två sätt, dels säger bilen till när man startar att något laddar ur batteriet. Dels går larmet sporadiskt när bilen är larmad. Jag har bytt batteri och registrerat. Bilen drar ca 500mA i viloläge på batteriminus. Jag har mätt på CAS modulen, den drar ca 250 mA Larmet verkar inte gå av om jag underhållsladdar på nätterna. När det gick gjorde det även det under reducerad larmnivå. Jag skulle behöva lite input i det här skedet. Någon som har något bra tips, liknande erfarenhet? Tack | |
|
Comfort access? I så fall är defekt handtag ett tips. ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ |
|
|
Yes, comfort accsess. Kan du vidareutveckla dörrhandtag? Jag har kollat felkoder, inga fel. |
|
| Alla handtag fungerar iallfall. Både låsa upp och låsa utan nyckel. | |
|
Testa att söka på ämnet, finns massor med trådar kring defekta handtag som drar tjuvström. Nu verkar ju dina fungera så om de ändå kan dra tjuvström överlåter jag till experterna att avgöra. Du efterfrågade tips och detta är ett (med troligt hög hit rate). Länk Länk Länk ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.