|
|
|
|---|---|
|
Radion är tyst ! Det går att söka stationer men är dödstyst . Miki 69 | |
| Om du skall få någon relevant hjälp är det bra om du skriver vilket stereosystem du har. | |
|
Niklas, som Kane skriver, du måste försöka ta reda på vilket radio/stereosystem bilen har. Eftersom du inte verkar ha varit här särskilt ofta (ditt första inlägg, åtminstone), vet du kanske inte hur du får tag i den nödvändiga infon. Det finns många sajter, som med bilens VIN (chassinummer) kan ge dig den önskade upplysningen. Just nu kommer jag bara på vindecoder.com. Där får du både BMWs utrustningskod och stereons beteckning, typ "Business" eller liknande. Men, utan att egentligen ha en aning, skulle jag kunna tänka mig att systemet består av dels radiodelen (som fungerar) dels en (separat) förstärkare (som inte gör det) båda separat säkrade. Och alltså att förstärkarens säkring gett upp. Bara en gissning, men kolla det först åtminstone. /Lennart |
|
|
Hej Det är original radio i den. Jag tror att den heter business . Den har en liten skärm på panelen så att man kan ha för inställt inställningar.Typ konserthall osv. Jag har kollat alla möjliga säkringar. Det kommer in alla stationer men inget ljud . Bilen har stått stilla ett år och när jag ställde av fungerade allt. Jag tror att det hände nåt med förstärkaren. Bilen står på Gotland nu . Jag återkommer med benämningen på radion. Miki 69 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.