|
|
|
|---|---|
|
Hej alla experter. Jag har lite lätt vibration när jag bromsar och tänkte därför byta skivor och belägg runt om. Är det någon som har provat G brakes från Getech och kan säga om det är bra eller dåligt? Mvh Björn | |
|
Ingen erfarenhet av de bromsarna men en googling verkar peka mot en polsk firma som inte har någon "riktig" hemsida...behöver inte betyda något men känns ändå "sådär"... Personligen brukar jag köpa OEM-kvalitet (Ate, Zimmermann, Bosch, Textar, Jurid, Ferodo, TRW eller motsvarande) när det gäller bromsar - det brukar löna sig i längden mht. funktion och livslängd. Har vid ett tillfälle köpt billiga bakre bromsbelägg till en Hyundai Santa fe vi hade och de beläggen höll inte länge....blev dyrare än att köpa bra kvalitet direkt. :( Vilken bil är det till? Jag har oanvända bromsskivor fram (Zimmermann) och bak (Brembo) i garaget, som kanske passar din bil. Du kan skicka PM om det är intressant. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Hej. Det är till en 120d -09. M-sport, men det är väl samma bromsar som en utan? Mvh Björn |
|
|
om du ger mig reg.nr. eller sista sju i chassinumret så kan jag kolla om de passar. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.