|
|
|
|---|---|
|
Ibland när folk skriver nyskick om sina 80-talare är det lätt att bli skeptisk men här är en bil jag tycker skulle förtjäna ett nyskick omdöme. Synd att den finns på andra sidan Atlanten. Skinn runt växelspaken och handbromsen. Det ser ut att vara skinn under ratten också. Bilen verkar helt enkelt vara tokfräsch! Länk /Anders | |
| står annars en dyng fräsch 633 -78 på BMW i Kristianstad, ca 30K en gjuten investering för den som har plats hemma för den | |
|
Skulle man ta hem och göra farsan avundsjuk över då han har en M535:a som har gått lite mer än 8000mil nu denna sommar!!! Det är gött när det bara drar iväg mer när turbon laddar för fullt!=) |
|
|
8000mil på en sommar, jösses... :) //Ticco www.ticco.com |
|
JPM |
LOL Juan Paplo Montoya For President |
Crusty |
Jo 635:an på ndra sidan sjön var ju i absolut nyskick!! Vilken härlig inredning!! Men ratten!! BAAAAHHHH!!!! Varför sätta in en så pass ny ratt i en klassisk bil i mint condition????? |
|
Crusty: Den ratten är standard. USA modellerna hade lite annorlunda utrustning. Likadant med sena M3 E30 som också har den ratten. Men visst är det en underbar vagn. Hade gärna haft den i garaget. |
|
|
Vilken pärla, den hade man inte mått illa av att ha stående på garageuppfarten! På tal om pärlor, "stensth" har du inga bilder på 535:an? Hade varit kul att se, såld på E28 som man är... |
|
Crusty |
Zodiaken: jasså! Men jag trodde inte att den ratten fanns så tidigt som 89! Det var därför jag reagerade! Ratten i säg e snygg men jag tycker den ser modernare ut än vad resten av bilen gör! Tyckte liksom att bilen skulle vara helt orginal o så trodde jag att han bytt ratt! Inget fel på ratten annars! |
| En perfekt vinterbil :) | |
|
Crusty: Jag tycker det ser lite dumt ut med. En klassiskt 3 ekrad ratt hade varit snyggare helt klart. /Per |
|
| Ticco: Bilen har passerat 8000 mil på mätaren, inte att han hade kört 8000 mil denna sommar!!! | |
| Tinne: Nej, tyvärr. De enda bilderna som finns på fars bil är dia!!! | |
|
stensth: It was a joke... :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
GE MIG!!!!!!!!!!!!!!!! Fast mest sugen är jag egentligen på den i krstd. Synd att jag inte har varken pengar eller garageplats för den :'( Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Ticco: Även fast det inte skulle vara någon omöjlighet så tror jag inte att min far skulle åka så många mil privat då hans jobb kräver att han kör mycket bil där. Jag förstog nästan det... Det är gött när det bara drar iväg mer när turbon laddar för fullt!=) |
|
|
stensth: Du får ta lite kort på bilen, vill också se bilder på M535:an! det verkar som jag har konkurrens om den finaste M535:an :) Christopher ///M535i BMWCS# 5041 Länk E65 Hamann är drömbilen #1 |
|
|
bjorasen: Har tyvärr ingen digitalkamera så jag kan ta kort på bilen och lägga upp. Far ska antagligen skaffa sig en diascanner, kanske kan lägga upp bilder då på bilen. Det är gött när det bara drar iväg mer när turbon laddar för fullt!=) |
|
|
den är väll omlackad fattas inte orginal stripsen eller ???? FÖR TRIST FÖR ATT VARA ARTIST |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.